Regulamin

REGULAMIN REZYDENCJI SIENKIEWICZA 

 

§1

Apartament wynajmowany jest na doby. Doba trwa od godziny 16:00 do godziny 11:00 dnia następnego. Może ulec zmianie. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu podczas rezerwacji, przyjmuje się, że apartament został wynajęty na jedną dobę. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić Rezydentowi do godziny 11:00 w dniu wymeldowania. Rezydent uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadania wolnych apartamentów.

Nieopuszczenie apartamentu do godziny 11:00 w dniu wymeldowania, bez zgłoszenia tego Rezydentowi traktowane jest jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę. Opłata za dodatkowy okres pobytu zostanie naliczona w oparciu o ceny obowiązujące w dniu przedłużenia.

§2

Gość nie może przekazać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby niezameldowane w RS mogą przebywać gościnnie w apartamencie od godz. 7:00 do godz. 22:00. Przebywanie osoby niezameldowanej w apartamencie po godz. 22:00 równoznaczne jest z wyrażeniem zgody przez najmującego na odpłatne dokwaterowanie osoby niezameldowanej według pełnych cen, obowiązujących w dniu dokwaterowania. Rezydent odmówi dokwaterowania dodatkowej osoby do apartamentu, w którym zakwaterowana jest już maksymalna ilość osób.

§3

Cisza Nocna trwa od godziny 22:00 do 7:00. Zachowanie Gości lub osób korzystających z usług RS nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych osób. W przypadku uporczywego lub szczególnie nagannego zakłócania pobytu innych osób przez Gościa lub osobę korzystającą z usług RS, pracownicy mają prawo odmowy dalszego świadczenia usług ze skutkiem natychmiastowym. W takiej sytuacji Gościowi nie przysługuje zwrot opłaty za pozostałą część pobytu.

W przypadku, gdy na skutek zachowania Gościa lub osoby korzystającej z usług RS, pracownicy RS zmuszeni będą do wezwania ochrony, kosztami takiej interwencji zostanie obciążona osoba, której zachowanie spowodowało konieczność wezwania pracowników firmy ochroniarskiej.

§4

Gość apartamentu winien wpłacić zaliczkę za pobyt przed przyjazdem (do 3 dni roboczych od daty rezerwacji), resztę należności za pobyt należy uregulować najpóźniej w dniu wyjazdu lub do 7 dni w przypadku płatności przelewem. Gość winien jest uregulować opłatę miejscową.

Rezydent pobiera depozyt w wysokości 500 PLN (preautoryzacja karty), który zwracany jest w przeciągu 7 dni roboczych. W przypadku stwierdzenia zniszczeń, Gość zostanie obciążony kosztami ich naprawy.

§5

Do czynności zameldowania wymagany jest dokument tożsamości ze zdjęciem. W przypadku gości nieposiadających obywatelstwa polskiego, Rezydent ma prawo do wykonania kopii dokumentu potwierdzającego tożsamość.

§6

RS świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o zgłaszanie ich Rezydentowi. RS ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa, bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu, profesjonalną obsługę w zakresie wszystkich świadczonych usług, sprzątanie apartamentu i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń w ustalonym wraz z Gościem zakresie.

Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych RS, które powstały z jego winy lub z winy osób odwiedzających. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń co do stanu technicznego apartamentu przez Gościa równoznaczne jest z tym, że został oddany do użytku w stanie niebudzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.

W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły zostać usunięte RS dołoży starań, by w miarę posiadanych możliwości zamienić apartament/domek lub w inny sposób złagodzić niedogodności.

§7

Gość powinien zawiadomić Rezydenta o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Odpowiedzialność RS z tytułu utraty lub uszkodzenia mienia, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu u Rezydenta.

§8

Na życzenie Gościa Rezydent świadczy nieodpłatnie następujące usługi: udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą, przechowanie bagażu - RS może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.

§9

RS nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież pojazdu pozostawionego przez Gościa na parkingu.

§10

W przypadku rzeczy pozostawionych w apartamencie, po jego opuszczeniu zostaną one odesłane na koszt Gościa na wskazany przez Niego adres. W przypadku braku wskazania przez Gościa adresu lub w przypadku braku osobistego odbioru przez Gościa w ciągu 30 dni od daty wyjazdu z apartamentu, rzeczy ulegają ekspropriacji.

§11

RS nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione korytarzach, parkingu, wszystkich częściach wspólnych w tym placu zabaw dla dzieci.

§12

We wszystkich apartamentach oraz pomieszczeniach ogólnodostępnych, za wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych, obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Naruszenie tego zakazu może spowodować odmówienie dalszego świadczenia usług ze skutkiem natychmiastowym oraz obciążenie Gościa opłatą dodatkową w wysokości 1500 PLN doliczoną do kosztów pobytu - na pokrycie kosztów prania tkanin, odświeżania apartamentu oraz wyłączenia go z wynajmu. Dodatkowo, ze względów na wymagania ochrony przeciwpożarowej, w Apartamencie nie wolno używać jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących stworzyć zagrożenie pożarowe. Jednocześnie zabrania się wnoszenia do apartamentu materiałów łatwopalnych, wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

§13

W przypadku skorzystania z oferty nieobjętej usługą noclegową, Gość zobowiązany jest do poinformowania Rezydenta i dokonania opłaty. W przypadku niepoinformowania, Gość autoryzuje RS do pobrania należności w jego imieniu.

§14

W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu naliczona zostaje opłata w wysokości 250 zł - doliczana do kosztów pobytu.

§15

Wcześniejszy wyjazd Gościa z przyczyn niezależnych od RS nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia.

§16

Zakaz wnoszenia butów narciarskich oraz nart do apartamentu.

§17

Dostęp do placu zabaw dla dzieci tylko pod nadzorem osoby dorosłej.

§18

Serwis sprzątający dostępny jest wyłącznie na życzenie (po poinformowaniu Rezydenta dobę wcześniej)  – opłata 50 zł każdorazowo.

Booking engine HOTRES.pl
Rezerwacja